RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2012
SMK SERIAN
Minggu | 27(02 – 06.07.2012) |
Mata Pelajaran | Bahasa Malaysia |
Tarikh Hari | 02.07.2012 ISNIN |
Kelas | 6RK4 |
Masa | 3&4 (0815 – 0925 ) |
Tajuk | Pembacaan Kritis & Analistis -Latihan 1 |
Objektif | Pada akhir pelajaran ini, pelajar dapat 1. menjawab 3 soalan esie berdasarkan petikan |
Aktiviti | Latihan bertulis |
Bahan | Petikan fotostat |
Refleksi | P&P ini dibuat sendiri oleh pelajar dengan diawasi oleh guru ganti. Saya terlibat dalam penghakiman acara lompat tinggi yg diawalkan |
Kelas | 4S1 |
Masa | 8&9 (1130 – 1245) |
Tajuk | Rumusan |
Subtajuk | Latihan Penuh |
Objektif | Pada akhir pelajaran ini, pelajar dapat… 1. Menulis sebuah rumusan yang lengkap berdasarkan petikan yang diberi |
Fokus Utama | 3.2 Aras 1 (iii ) |
Fokus Sampingan | 8.1 Aras 2 (ii) |
Aktiviti | Latihan bertulis |
Sistem Bahasa | Am |
Pengisian Kurikulum | i. Ilmu : Am ii. NIlai Moral : Rajin iii. KBT : Mencerakin iv. BBM : Buku Lembaran kerja Blog A |
Refleksi | P&P ini dibuat sendiri oleh pelajar dengan diawasi oleh guru ganti. Saya terlibat dalam penghakiman acara lompat tinggi yg diawalkan. Akan dibincangkan skemanya pada minggu depan. |
Tarikh Hari | 03.07.2012 Selasa |
Kelas | 6RK5/6RK4 |
Masa | 3&4 (0815 – 0945)/7&8 (1155 - 1205) |
Refleksi | Pelajar dapat memberi respon yg diharapkan berdasarkan buku-buku rujukan |
Kelas | 6RK4 |
Masa | 5(0945 – 1020 ) |
Refleksi | Sukan Sekolah Ke-47 |
Tarikh Hari | 04.07.2012 RABU |
Kelas | 4S1 |
Masa | 3&4 (0815 – 0925) |
Refleksi | Sukan Sekolah Ke-47 |
Kelas | 6RK5 |
Masa | 1130 – 1245 |
Refleksi | Sukan Sekolah Ke-47 |
Kelas | 6RK4 |
Masa | 3&4 (1055 –1130) |
Refleksi | Sukan Sekolah Ke-47 |
Tarikh Hari | 05.07.2012 KHAMIS |
Kelas | 4S1 |
Masa | 3&4 (0815 – 0925) |
Tajuk | KOMSAS |
Refleksi | Sukan Sekolah Ke-47 |
Kelas | 6RK5/6RK4 |
Masa | 5&6 (0845 – 1055)/ 8&9 (113– 1245) |
Refleksi | Sukan Sekolah Ke-47 |
Tarikh Hari | 06.07.2012 JUMAAT |
Kelas | 6RK4/6RK5 |
Masa | 5&6 (0940 – 1040) / 7 &8(1040 – 1140) |
Refleksi | Cuti Peristiwa |
No comments:
Post a Comment